Blogger Templates
~~~~

Sunday 15 May 2011

PERKATAAN 5 HURUF

CINTA??menatang ape tu cinta???ambooii..ayat kemain..mcm ta pnah becinta pulok!!haha...ari ni aku nk cite psal mnatang nie since aku tgk kemain lg kwn2 aku kat fb cite psal bf/gf masing2...ade yg saling bkasih sayang..putus memutus...tak kurang jugak yg memaki hamun..hahahahaha...CINTA is perasaan kasih sayang korang kat seseorang..aku un vercinta gak...vercinta kau....hahahhahaha...aku bercinta ngan ALLAH SWT,ngan mak aku,baba aku,kakak2 aku,cikgu2 aku and kawan2 aku..oppss!!mak jgn jealous erk..hahahaha.....haaaaa!!ramai kan...aku mang suke curang2 nie..hahahahaha....bagi cinta yg bukan di antara yg bukan muhrim/mahram atau bhasa comel nye couple,cinta bg lelaki is permainan hidup...cinta bg perempuan lak penyeksaan hidup...hahahaha..ta caya???abis tu yg putus smpai bunuh diri pas tu sampai bg p*****  kat jantan tu amende..bukan penyeksaan nme nyer tu???yg lelaki lak,lepas da dapat ape yg ye nk dye bla la...bukan permainan nme nyer tu???tp attention yer!!!TAK SEMUA LELAKI,PEREMPUAN and COUPLE mcm tu...hnye certain sahaja...dan dengar la wahai golongan yg certain nie...berubah lah...kalo kau langgar hukum allah tu dosa besar yg kau dapat..amalan da la ciput..lps tu buat lak mende2 mcm tu..berubah k...yg couple berlandaskan syariat lak,aku nk ckp tahniah kat korang..sebagai lelaki yg baik,jagalah perempuan itu sebaik baiknya..bg yg perempuan,hormatilah lelaki tu selayaknya...ok???jangan lah nk jadikan bende bodoh tu sbgai tanda cinta..ape,konon2 nyer demi cintaku padamu ku sanggup renangi lautan api...pooorrraaahhh!!!baru terkene api mancis dah menyumpah seranah..ni kn pulak nk renangi lautan api!!!yg perempuan lak,kau tak yah nk percaya 100% peratus sgt la en..dah terkene,teduduk tak bangun kau...nak menangis un da tak gune...kalo yg kne biase2 leh mintak ampun lg..kalo da mengusung perut..tak ker malu keturunan mak ayah ko???sblom buat ape2..ko bayangkan wajah2 org yg jaga kau dari kecik smpai laahh dah beso panjang..dari buta huruf,dye anta ko p skolah...thinks about them...ok??smpai sini je la ocehan ku..bubye..see u in next topic =) peace no war <3