Blogger Templates
~~~~

Sunday 15 May 2011

HAPPY BIRTHDAY SAYANG

semua orang kampung,bandar ape kjadah...g tgk calender cepat!!haaa..hari nie birthday cinta hati aku FAZIRA SAHIRA..then aku and whole family nk ucapkan HAPPY BIRTHDAY !aku doakan semoga panjang umur dimurahkan rezeki and berjaya dalam semua bende yg kau buat...kite celebrate birthday kau lepas exam k..kite p la memana yg patut for celebrate..5 taun kawan ta pnah lg kite celebrate birthday sesame...=D so birthday kau aku nk buat unforgetable birthday...=D and fyi lg 1 month and 1 day genap friendship kite 5 tahun...=) sayang kau sampai mati..sebab kau lah harta aku yg paling tak ternilai and harta aku yang paling aku sayang sebab just only you can totally understand me in everything...only you...nothing can replace you babe..<3