Blogger Templates
~~~~

Monday 16 May 2011

Hati Seorang Aleena

hmmm...tetibe jer en ade 1 perasaan mengusik aku...aku dah cube stone kan hati aku untk dye..tp.......hampehhhh!!ikot kan aku mang dah nk bio aku ni kene langgar then ilang ingatan..coz style aku  nk lupa org is jgn bg aku nmpk org tu...tp bile da jd mcm nie,asyk muke dye jer yg datang....asyik jer tserempak ngan dye...rase mcm nk tembak jer kepale otak aku ngan M16!!!!aku tutop hp un dgn harapan dapat lupekan perasaan tu..korang ta tao btape sakit hati tahap menonggeng aku bile tgk hp...sbb tu la aku cmpk jauh2 hp aku tu...so bile agk2 aku dah dapat move 0n 100%,aku akn on balik hp aku..kalo boleh patah balik masa aku ta kn buat mcm tu..menyesal??jgn cakap la...mau meraung aku jap g....pape pun be strong aleena...ta de org yg boleh ubah melainkan diri sendiri..paksa lah diri kau untuk lupekan semua nya...tp boleh ker???tah la...kalo tak boleh kau ambk batu besa,kau hentak kepala ko 7 kali ngan batu tu..insyallah lupe...bkn psal dye jer tp semua skali kau lupa..hahaha..but everything akn buat aku ingt kat dye...='( sbb nyer aku ingt an aku just tulis nme dye dlm hati aku..tp aku silap..aku buat silap besar sbb aku ukir nme dye kat hati aku yg bangang nie...tolong la blah weh!!kesian kat aku..jgn la dera perasaan aku...kalo kau ta nk blah gak mang aku dush kepala ko skali dua..addooooiiii!!!shelenga tao ta..kenapa lah baru sekarang nk dtg..perasaan aku ni un kekadang bodo tak beragak!!time ni la kau nk jd belen kat lelaki...asal 2 3 bulan lps ta nk???!!adoooiii!!!KUSUT DOH!!wa choww dulu la..kang lg byk doh yg kelua..-.-