Blogger Templates
~~~~

Tuesday 10 May 2011

exam ouh exam

aku hanya mampu geleng kepala jer..hahahaha..gentle jer bm  aku tak jwb soalan novel..da la 15 markah..hahahahaha...cite nyer gini...aku da buat then ade la tertinggal beberapa bende yg aku tak tulis...tau sikit la fiil aku nie..aku tak suka pkai liquid paper or correction pad..then aku un buat la mcm biase,gariskan mne yg salah tu..then ta ape sawan aku dtg...terconteng bhgian tu..so aku gariskan la semua...elok jer aku nk tulis balik..cikgu ckp "masa telah tamat,sila cek nama,jwpn" aku pun terus simpan pen la...hahahahaha..bia la..barang yg lepas jgn dikenang..kuikuikui..pdahal nak mnangis da mse tu...hahahaha..pdn muke aku spe soh ta bce buku...hahahahahahahahahaha....then paper bi lak mungkin aku akn mencipta sejarah dlm hidup aku..kerana untk prtama kali nya BI aku bukan A...hahahahahahahahahahha..paper 2 senang kemain..paper one??rase nk tido bai..susah kowt!!!!hampeh tol..byg kn..lg 3 minit mse nk abis..ta smpai 300 un words aku..then ayat aku tu mcm ade round the board jer...mau nyer ta..ayat pusing2 jer..aku sendiri pown ta paham ape yg aku tulis..apetah lg orang lain...hahaha..ye la..spe la aku..dok un klas v2..bkn klas sc...nk buat mcm mne...hahahahahahaha...blom kire math lg...aiiiyaarrrkkk!!mati den..tp yg best nyer time exam nie bukan jer tgn ligat mnulis..kepala pown ligat dok bpusing...hhaha..tak baik meniru...tp time exam nie best nyer,cbe korang prhatikan btol2...time jwb soalan smue melepet jer kepala ats meja..skali kluar "ayat keramat" yg berbunyi mse da abis...automatik sume kepala tegak...semart jer naik serentak..time ni paling aku suka kalo nk tao...hahahaha...kalo korang ta caye  korang jd lah pemerhati time exam...=p