Blogger Templates
~~~~

Thursday 5 May 2011

MANUSIA MANUSIA SIAL

Hari nie CB nk luahkan rasa tak puas aty CB part 2 lak..ok ari ni story berkaitan ngan manusia2 yg bernama..MUAZ HAIQAL,MIDI,MOHD AZRAEI and the geng and the whole their class..now i wanna to say aku tak batak ngan ko..kalo ape yg ko ckp td ko mention psal aku,i don't care..coz what??aku tak batak la ngan kwn ko yg bname AZRAEI tu!!da la pendek!!katik lak tu..lg 1,yg ko nk baling2 ais td asal.??umah ko ta de ais..sbb tu ko jakun ta tao nk buat ape ngan ais tu??smpaikan ko baling2 ais tu kat meja kitorang??!!serious this year pnye senior sumpah mcm sial!!muka ta de la ensem sgt un..ko ingt ko senior wa takut same lu la.??lu bce baik2..wa ta goyang same lu la..lu silap org la der!!wa buat hati kering wa lu mati bro..ko jgn pikir ko budak bola ko hot la..gigi un jongang..nk kecoh pulak..ko pi pasang pagar dulu ar kat gigi ko..bodoh!!kalo ko tak matang jgn la tunjuk sgt doe..lu bikin malu dpn junior..ko tao ta junior ko gelak kn ko sbb ko ta matang??ko tao ta??if u wanna now,now aku tgh gelakkan korang..sbb tunjukkn ketidak matangan korang..nme jer umo 17 tahun tp perangai mengalahkan budak 12 tahun!!hahaha..len kali buat gune otak..jgn guna kepala lutut!!nmpk beno bodohnyer..wa malu dpt senior ta matang doe..da la tak matang..perangai mcm langsi lak tu..pas tu nk bajet2 lak..aku rase ko boleh balik umah cebok bontot ko pastu selet kat muke ko sket la...baru mengancam doe..baru la aku boleh TERGILA GILAKAN KORANG YANG KONON NYER ESEM TU..ok???kkk..bbyyyeee!!!=)