Blogger Templates
~~~~

Friday 1 April 2011

THE DAY =D

uuuwwwwaaaaa!!!memacam aku buat rini..mule g sogo p ambk botol susu ariana..then tserempak ngan tttuuuuttt...teruk prangai..haha..da smpai sogo tu 1 jam aku tunggu tao ta..kate kol 1...last2 nk dkt 2.30 baru smpai..tu la janji melayu...hahahaha..then mse aku tunggu tu ade la drama swasta kat dpn pintu sogo tu..ade nyonya nie kne tangkap mencuri..ksian aku tgk dye..mraung raung kat situ..guard tu lak p tengking2 dye...ckp la leklok..ta kn ta bole..mang la dye mencuri..tp jgn la wat mcm tu..dye da la da tua..pas tu p ap lak bg botol tu kat angah..then aku da janji nk jumpa maya kat ap..so ktorang pown p la ap...but memandangkan aku lapar yg tahap da nk mninggal coz dr pagi tu aku ta makan...so lepas jer aku settle p bayar bil aku tros naik ats p mkn...(ketara beno kbulur nyer)..hahaha...then mase nek ats tu aku nmpk khairi and the geng...kisah pulak aku (kate2 org yg lapa)=D ..pastu tnampak faizal..mcm biase la..asyk kne bahan je la dye..bukan nyer dye tao pown..then mse aku ngah makan tu ade la sorang mamat nie..muke???msti la ensem..kalo ta aku ta cite..hahaha..dye dok meja sblah aku tp blakang sket..da la tesipu sipu malu aku nk makan...kunyah 44 kali aku dbuat nyer...bhahahaha...pastu nini dtg ngan kak nina..then kami mnghabiskan masa kat mcd dgn online...=D