Blogger Templates
~~~~

Thursday 21 April 2011

KUCH KUCH HOTAK KO PART 2

since my new post is very long so firstly i wanna to say sorry for my grammar and bhasa rojak..haha..since today is thursday right..so today is our stayback day..then time nk balik tu is raining day..then mse aku on my way to back home aku jumpe ngan e'zzati..then smpai dpn condo tu i saw something that very familiar to me..yeahh..tu celica zameer..aku kenal sgt..but aku buat bodo jer la..coz aku da basah kuyup thap nk mampos nie an...then aku heard someone calling me..shitttt!!mang zameer un mamat tuh!!baru jer kat ampang point uh adilla sebut nme dye..pastu btol2 dye dpn bijik mate aku..gile ko..aku un mngelejat ta tntu psal la..dye ckp psal ari tu and mnx sorry..then that time i'm verryyyy veerrryyyy stupid!!!coz aku mngamuk kat situ...kat tepi jalan,tengah2 hujan..aku pukul badan dye sgale bgai...bad story is that time students form1 and form2 balik...bile aku da mngamuk ngamuk uh zameer tarik aku masuk kereta..mse dlm kereta tu la kwarasan aku telah kembali..mse tu la baru aku sedar bape maluuuuu nyer aku weiyh!!!then dye anta aku balik..smpai umah jer aku dok berhujan coz aku ta nk mak aku tau aku mnangis..idea tu agk bangang..but time to i don't have any idea...c(=