Blogger Templates
~~~~

Monday 28 March 2011

WINK WINK...

today is my great day...aku jmpe both yg aku ske..sape???azraei is one of them..yg lg seko tu aku ta leh bg tao..hahaha..yg tu secret...aku ta leh control mate aku dri pndg dowang bdua..mse tu kat kantin...aku ta tao la pulak yg azraei nk dok kat situ...coz dye jarang dok kat kantin..tetibe jer td dye dok kat tmpt jual tu..aku pown ape lg..ta tentu arah jadi nyer...then mse perhimpunan td cuak aje ouh..takot kne sound psal maen tepung ari tu..da la masing2 bengang p maein dpn umah org..lps tu smue cuak kalo mak cik tu report kat skolah..but tadi ta de la pulak just psal dak panjat tembok...tp aku rase yg tu sbna nyer aku,dilla ngan nini...coz mse tu da ta de org kat skolah slain dr ktorang...hahahha..pape pown aku happy gile coz dpt jmpe dye ary nie...=D <3