Blogger Templates
~~~~

Thursday 10 March 2011

MCD TIME!

skolah ta nk p..mcd p..tu la aku..hahaha..td ktorang lpk mcd ap then mcm biase la..aku membuat bising spt mcd tu bpk aku yg pnye..then td maya cite yg dye bakal jd a new model...wow!!!ko ade kwn ngan model??ta de an??aku ade..hahahaha..then ktorang pown ngn gmbira nyer dok tepuk tangan kat situ..then ade la dak SMKHK nie..semak aje ouh..nk gak tepuk tgn..da la seko2 mke mcm org pecah rumah..hahahaha..then aqila leh lak p buat lwk ngok dye..td aq mnx mentos maya..aqila pown nk gak..pas tu dye ckp kat aq,ko leh ta buat kje cepat sket..mse tu ade la pkerje mcd nie tgh kmas mje ktorang..da la mamat tu terasa..then aqila leh buat mke ta bsalah and ckp "eh saya ta ckp kat awk"hahahahaha...pas tu tasha call soh p skolah coz konon2 nyer ade ltihan umah ijau..but at last ta de pown pdahal..pas tu coz ta de bnde nk buat ktorang gerak p mcd petronas..kat sini lakaku tjumpa ngan JA'AFAR..huhu..then mse tu meja sblh ktorang ade la sorang mat salleh nie..eh,bkn sorang tp due org..tasha leh lak kcau mat salleh tu..mse mat salleh tu nk bla dye smpt la say bye..=D hahaha..